| Ερώτηση | ΜΟ Τμήματος | Περιγραφή ΜΟ Τμήματος | 
| 1. Οι στόχοι του θεωρητικού μαθήματος ήταν σαφείς; | 4.3 | Πολύ | 
| 2. Η ύλη που καλύφθηκε ανταποκρινόταν στους στόχους του μαθήματος; | 4.2 | Πολύ | 
| 3. Βαθμολογήστε την οργάνωση του μαθήματος | 4.1 | Πολύ | 
| 4. Το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε βοήθησε στην καλύτερη κατανόηση του θέματος; | 4.1 | Πολύ | 
| 5. Τα εκπαιδευτικά βοηθήματα (“σύγγραμμα”, σημειώσεις, πρόσθετη βιβλιογραφία) χορηγήθηκαν εγκαίρως; | 0.6 | Ναι | 
| 6. Πόσο ικανοποιητικό/-ά βρίσκεται το/-α διανεμόμενο/-α βιβλίο/α(σύγγραμμα/-τα); | 3.9 | Πολύ | 
| 7. Παρέχονται επιπρόσθετες σημειώσεις; | 0.7 | Ναι | 
| 7α.  Εάν ναι, βαθμολογήστε την επάρκειά τους | 4.2 | Πολύ | 
| 8. Βαθμολογήστε τη διαθεσιμότητα της επιπρόσθετης βιβλιογραφίας στην Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος | 2.7 | Μέτρια | 
| 9. Προαπαιτούνται γνώσεις από άλλα μαθήματα για την παρακολούθηση του μαθήματος; | 0.6 | Ναι | 
| 9α. Εάν ναι, καλύπτονται από άλλα διδαχθέντα μαθήματα; | 3.6 | Πολύ | 
| 10. Πώς κρίνετε το επίπεδο δυσκολίας του μαθήματος για το έτος του; | 3.2 | Μέτρια | 
| 11. Υπάρχει ανάγκη οργάνωσης φροντιστηριακών μαθημάτων για το συγκεκριμένο μάθημα; | 0.1 | Όχι | 
| 12. Αξιολογήστε τον αριθμό των ωρών διδασκαλίας για την κάλυψη της ύλης (καθόλου=ανεπαρκής, πάρα πολύ=υπερβολικός) | 3.3 | Μέτρια | 
| 13. Υπάρχει διαφάνεια στα κριτήρια βαθμολόγησης; | 3.7 | Πολύ | 
| 14. Το θέμα δόθηκε εγκαίρως; | 4.3 | Πολύ | 
| 15. Το διαθέσιμο ερευνητικό υλικό στη βιβλιοθήκη κρίθηκε επαρκές; | 3.0 | Μέτρια | 
| 17. Τα σχόλια του/της διδάσκοντος/-ουσας ήταν εποικοδομητικά; | 3.8 | Πολύ | 
| 16. Υπήρχε καθοδήγηση από τον/την διδάσκοντα/-ουσα; | 3.8 | Πολύ | 
| 18. Δόθηκε η δυνατότητα βελτίωσης της εργασίας; | 0.1 | Όχι | 
| 19. Η συγκεκριμένη εργασία σας βοήθησε να κατανοήσετε το συγκεκριμένο θέμα; | 3.9 | Πολύ | 
| 20. Βαθμολογήστε τη μεταδοτικότητα του/της διδάσκοντα/ουσας. | 4.1 | Πολύ | 
| 21. Βαθμολογήστε τη συνέπεια του/της διδάσκοντα/-ουσας στις εκπαιδευτικές του/της υποχρεώσεις. (Παρουσία στα μαθήματα, έγκαιρη διόρθωση εργασιών, ώρες συνεργασίας με τους φοιτητές, κλπ | 4.2 | Πολύ | 
| 22. Βαθμολογήστε το κλίμα συνεργασίας με τους φοιτητές/-τριες. (Προθυμία στην απάντηση ερωτήσεων, διαθεσιμότητα διδάσκοντος/-ουσας κλπ) | 4.2 | Πολύ | 
| 23. Βαθμολογήστε την οργάνωση στην παρουσίαση της ύλης | 4.2 | Πολύ | 
| 24. Επιτυγχάνει να διεγείρει το ενδιαφέρον για το αντικείμενο του μαθήματος; | 4.0 | Πολύ | 
| 25. Ενθαρρύνει τους φοιτητές/-τριες να διατυπώνουν απορίες και ερωτήσεις έτσι ώστε να αναπτύξουν την κρίση τους; | 4.3 | Πολύ | 
| 26. Χρησιμοποιεί Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη διδασκαλία και στην εμπέδωση του μαθήματος; (Χρήση προβολικών μηχανημάτων στις παραδόσεις, παράδοση ασκήσεων μέσω πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης, χρήση ιστοσελίδας μαθήματος κλπ) | 4.0 | Πολύ | 
| 27. Πόσο τακτικά παρακολουθείτε τις διαλέξεις; | 4.5 | Πάρα πολύ | 
| 28. Κατά πόσο κατανοείτε τις διδασκόμενες έννοιες; | 4.0 | Πολύ | 
| 29. Ανταποκρίνεστε στις γραπτές εργασίες/ασκήσεις; | 0.6 | Ναι | 
| 30. Πόσες ώρες μελέτης αφιερώνετε εβδομαδιαία για τη μελέτη του συγκεκριμένου μαθήματος; | 2.0 | 3-4 | 
| 31. Πόσες ώρες πιστεύετε ότι πρέπει να αφιερώσετε κατά την περίοδο των εξετάσεων για την επιτυχή εξέτασή σας στο συγκεκριμένο μάθημα; ( | 3.9 | Αρκετά | 
| 32. Θα εξεταστείτε στο μάθημα για πρώτη φορά; | 1.0 | Ναι |