| Ερώτηση |
ΜΟ Τμήματος |
Περιγραφή ΜΟ Τμήματος |
| 1. Οι στόχοι του θεωρητικού μαθήματος ήταν σαφείς; |
4.0 |
Πολύ |
| 2. Η ύλη που καλύφθηκε ανταποκρινόταν στους στόχους του μαθήματος; |
4.1 |
Πολύ |
| 3. Βαθμολογήστε την οργάνωση του μαθήματος |
4.1 |
Πολύ |
| 4. Το εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε βοήθησε στην καλύτερη κατανόηση του θέματος; |
3.9 |
Πολύ |
| 5. Τα εκπαιδευτικά βοηθήματα (“σύγγραμμα”, σημειώσεις, πρόσθετη βιβλιογραφία) χορηγήθηκαν εγκαίρως; |
0.6 |
Ναι |
| 6. Πόσο ικανοποιητικό/-ά βρίσκεται το/-α διανεμόμενο/-α βιβλίο/α(σύγγραμμα/-τα); |
3.5 |
Πολύ |
| 7. Παρέχονται επιπρόσθετες σημειώσεις; |
0.8 |
Ναι |
| 7α. Εάν ναι, βαθμολογήστε την επάρκειά τους |
4.1 |
Πολύ |
| 8. Βαθμολογήστε τη διαθεσιμότητα της επιπρόσθετης βιβλιογραφίας στην Βιβλιοθήκη του Ιδρύματος |
3.1 |
Μέτρια |
| 9. Προαπαιτούνται γνώσεις από άλλα μαθήματα για την παρακολούθηση του μαθήματος; |
0.6 |
Ναι |
| 9α. Εάν ναι, καλύπτονται από άλλα διδαχθέντα μαθήματα; |
3.4 |
Μέτρια |
| 10. Πώς κρίνετε το επίπεδο δυσκολίας του μαθήματος για το έτος του; |
3.0 |
Μέτρια |
| 11. Υπάρχει ανάγκη οργάνωσης φροντιστηριακών μαθημάτων για το συγκεκριμένο μάθημα; |
0.1 |
Όχι |
12. Αξιολογήστε τον αριθμό των ωρών διδασκαλίας για την κάλυψη της ύλης
(καθόλου=ανεπαρκής, πάρα πολύ=υπερβολικός) |
3.3 |
Μέτρια |
| 13. Υπάρχει διαφάνεια στα κριτήρια βαθμολόγησης; |
3.9 |
Πολύ |
| 14. Το θέμα δόθηκε εγκαίρως; |
4.1 |
Πολύ |
| 15. Το διαθέσιμο ερευνητικό υλικό στη βιβλιοθήκη κρίθηκε επαρκές; |
3.7 |
Πολύ |
| 17. Τα σχόλια του/της διδάσκοντος/-ουσας ήταν εποικοδομητικά; |
4.1 |
Πολύ |
| 16. Υπήρχε καθοδήγηση από τον/την διδάσκοντα/-ουσα; |
4.0 |
Πολύ |
| 18. Δόθηκε η δυνατότητα βελτίωσης της εργασίας; |
0.7 |
Ναι |
| 19. Η συγκεκριμένη εργασία σας βοήθησε να κατανοήσετε το συγκεκριμένο θέμα; |
3.9 |
Πολύ |
| 20. Βαθμολογήστε τη μεταδοτικότητα του/της διδάσκοντα/ουσας. |
4.1 |
Πολύ |
| 21. Βαθμολογήστε τη συνέπεια του/της διδάσκοντα/-ουσας στις εκπαιδευτικές του/της υποχρεώσεις. (Παρουσία στα μαθήματα, έγκαιρη διόρθωση εργασιών, ώρες συνεργασίας με τους φοιτητές, κλπ |
4.4 |
Πολύ |
| 22. Βαθμολογήστε το κλίμα συνεργασίας με τους φοιτητές/-τριες. (Προθυμία στην απάντηση ερωτήσεων, διαθεσιμότητα διδάσκοντος/-ουσας κλπ) |
4.2 |
Πολύ |
| 23. Βαθμολογήστε την οργάνωση στην παρουσίαση της ύλης |
4.1 |
Πολύ |
| 24. Επιτυγχάνει να διεγείρει το ενδιαφέρον για το αντικείμενο του μαθήματος; |
3.9 |
Πολύ |
| 25. Ενθαρρύνει τους φοιτητές/-τριες να διατυπώνουν απορίες και ερωτήσεις έτσι ώστε να αναπτύξουν την κρίση τους; |
4.1 |
Πολύ |
| 26. Χρησιμοποιεί Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στη διδασκαλία και στην εμπέδωση του μαθήματος; (Χρήση προβολικών μηχανημάτων στις παραδόσεις, παράδοση ασκήσεων μέσω πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης, χρήση ιστοσελίδας μαθήματος κλπ) |
4.2 |
Πολύ |
| 27. Πόσο τακτικά παρακολουθείτε τις διαλέξεις; |
4.6 |
Πάρα πολύ |
| 28. Κατά πόσο κατανοείτε τις διδασκόμενες έννοιες; |
3.9 |
Πολύ |
| 29. Ανταποκρίνεστε στις γραπτές εργασίες/ασκήσεις; |
0.8 |
Ναι |
| 30. Πόσες ώρες μελέτης αφιερώνετε εβδομαδιαία για τη μελέτη του συγκεκριμένου μαθήματος; |
2.3 |
3-4 |
| 31. Πόσες ώρες πιστεύετε ότι πρέπει να αφιερώσετε κατά την περίοδο των εξετάσεων για την επιτυχή εξέτασή σας στο συγκεκριμένο μάθημα; ( |
3.4 |
Ούτε λίγο ούτε πολύ |
| 32. Θα εξεταστείτε στο μάθημα για πρώτη φορά; |
0.9 |
Ναι |